Som ett brev på posten

Och här har vi dem!

Influensasymptomen efter sprutan. Armen där jag fick sticket är svullen och ska helst undvika någon form av belastning eller beröring. Känner mig lätt febrig och snurrig, med ett stänk av ont i halsen.

Sitter nu på jobbet och tar det lite lugnt efter morgonens städning. Snart lunchdags. Och klockan 18:02 går tåget till Stockholm. Eftersom det som vanligt är intercity-tåg är jag inte framme förrän tio i elva på kvällen. Det var min fredag det.

Ändå, kvällen på tåget, med ett gäng korsord och sudoku och en påse naturgodis. Påväg till Stockholm. Värre kunde det vara. Mycket värre.


Kommentarer
Postat av: Carolinn

Jag tänkte på det! Hur länge får man dras med symptomen? Jag har inte tid att bli sjuk :/



Ja EMA var bra :) Eller det är nice att se lite artister osv. Alltis kul med musik.

2009-11-06 @ 13:30:05
URL: http://linntaastic.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Stackare! Hoppas det går över så att du får en fin helg i huvudstan :D



Nu är vi hemma igen, det va dunderskönt att känna lite värme! Du skulle följt med! Haha. Det enda jag är deppig över är att jag missade halloween, vill verkligen klä ut mig o gå på maskerad, hahaha. :) ska du vara i sthlm hela helgen förresten? Kramar!

2009-11-06 @ 14:15:19
URL: http://eightnine.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Hoppas du får trevligt på tåget! :D Och sen en underbar helg.. ;)

2009-11-06 @ 17:40:58
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0