Dagarna i livet

Tisdag.

Idag svepte förbi betydligt fortare än gårdagen. Jobba öppningen på gymmet, träna BodyCombat direkt efter. Totte var också med och provade och sedan käkade vi middag med min mamma och såg på How I Met Your Mother. Vad jag älskar den serien! Man blir alltid glad av att se det.

Och sedan var dagen slut. Svara på lite mail och skriva ett inlägg på bloggen och sedan är det dags att sova.

Det är lustigt att man verkligen gillar sådana här dagar. När tiden rasar förbi. Tiden rasar ju förbi för att man har roligt, men varför har man roligt? Jo, för att man är aktiv hela tiden, har inte en död sekund, slipper tänka över livets svårigheter och allt som man stressar över.
Kan bara leka och glädjas med sina vänner och flyta med i livet och nuet.

Minns inte vem det var, men någon sa häromdagen: "Ett skratt förlänger livet, men tiden går fort när man har roligt".
Så man vill att livet ska rusa förbi, för att sedan se tillbaka och sakna de dagar som gått? Är människans naturliga tillstånd missnöje?

Det är märkligt det där. Bäst att inte grubbla för mycket. Jag har haft en superb dag idag i alla fall.

Imorgon blir det tandläkaren (blä), träna, hämta ut min rock (som har kommit!!), och jobba. What will tomorrow bring?

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Ny rock? Den vill vi se! Lycka till hos tandläkaren!

Sv: Jag trodde att gårdagens nöt var extra svår, men svaret kom ju fort som bara den.. Det är nog en tillfällighet om man kommer på lösningen eller ej för de flesta, men så har man några som är jätteduktiga på det.



God morgon! :D

2009-10-21 @ 06:20:00
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Matilda

Härligt att höra! jag älskar sånna dagar! Kul med kappan förresten:) Ha en grym dag! rikgitk synd att du ska till sthlm i helgen förresten...:( PÖSS

2009-10-21 @ 07:58:53
Postat av: Amanda

Det där är djupa tankar, och sånt har jag också tänkt lite på ibland..men inte kommer jag någon vart med svaret för det..



SV: Haha, nope. That's a dealbreaker. Men jag tkr ändå du kan posta din roman. ;) Elr ja, en bit om du nu inte vill lägga ut hela. XD

2009-10-21 @ 14:04:12
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Egoina

ja att säsonga hade varit riktigt kul.. hur gör man då? :P

2009-10-21 @ 17:09:34
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0