Lördagsmys

Lördag!

Som jag trodde, blev det en låååång dag igår. Men nu är den gjord och då känner man sig alltid lite extra stolt! Sedan blev det afterwork med Totte och teliafolk som jag aldrig träffat. Det hela slutade i en lång diskussion med en kille som var vegan och saft och bulle i den kristna vagnen som står på järntorget.

Jag har aldrig sett den där vagnen förut, men tydligen står den där varje helgkväll och så delar de ut gratis saft och kaffe och bullar. Och folk kommer in och tar lite fika och diskuterar med varandra. Fin idé det där faktiskt.

Idag har det varit roadtrip till Jönköping för att se Bullen ha huvudrollen i en musikal! De var jätteduktiga och det var väldigt roligt att se :). Och så hann vi med en supergod pizza i centrum också.

Och ikväll kommer Ida hit så att vi ska se två filmer från listan över "1001 filmer du måste se innan du dör"! Lika bra att börja i tid så att säga. Och så ska vi baka och äta godis. Mys!

Och imorrn är det klättring som gäller. Härlig helg det här! Synd att det ska gå så fort bara...!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hahaha! Sorry, men i dag är jag ego, jag kan inte koncentrera mig på att läsa andras bloggar, men i varje fall vill jag säga "Tack, för gullig kommentar, jag håller med dig till fullo!". Sen tror jag inte att hon vinner. Det gör nog Kenza i och med att hon inte är nominerad i någon annan kategori och har många fans. Men man vet aldrig.. :D

2009-10-17 @ 17:47:54
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Applåder till dig! Så länge har jag aldrig tillräckligt med ro i kroppen för att kunna sitta och titta på film.

2009-10-18 @ 20:09:26
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0