Tackar!

Tack för de fina kommentarerna om mitt skrivande, de gjorde mig jätteglad! :D

Och nu har det hunnit bli söndag kväll, och jag har haft en mycket trevlig helg! Stefan har varit här sedan i fredags och hälsat på, så vi har lagat god mat, promenerat runt i stan i regnet, tittat på bra film och varit uppe vid sjön där blåsten gjorde hela sceneriet väldigt dramatiskt och vackert.

Idag åkte han igen och mor och far kom hem från USA, så det blev en hastig familjemiddag hemma hos pappa också. Tiden går fort!

Imorgon ska jag göra mitt första skift som receptionist på gymmet. Det känns spännande faktiskt. Kan tänka mig att det gör det tills jag stått där i några timmar. Men jag är mest glad att jag faktiskt har ett jobb!
Allt flyter ganska fint just nu, vilket alltid gör mig lite orolig, eftersom det brukar åtföljas av någon dramatisk händelse. Men livet är så, och jag försöker mest att slappna av, flyta med och njuta av den känslan jag har just nu. Känslan av att jag mår bra och att livet är fint!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det låter rätt trevligt med receptionist på gymmet? De flesta brukar inte vara särskilt sura! :D

2009-10-04 @ 20:06:52
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Allt går upp och ner som vanligt. Det var ingen rolig dag i torsdags t.ex. Nu är det bättre igen. Jag har mycket kvar att lära om att kontrollera mitt humör...



Skönt att höra att du har det så bra nu! :)

Många kramar

2009-10-04 @ 21:37:08
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ÅH, låter som en mysig helg! :) Skönt att det går bra för dig med jobba och så! Lycka till imorn med första dagen, det går säkert toppenbra :D



Ja för mig funkar det närsom också, jag kan prata med Malin imorn så kan vi se när det passar alla! Har du samma mobilnr som innan eller har du bytt? Jag minns ju att du tappade mobilen eller något! :D



Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra i vår, har inte sökt något plugg i varje fall. Hade gärna rest runt eller så, men jag är så himla dålig på att spara pengar så det får nog bli längre fram! Vad planerar du att hitta på? Några ideer? :)



KRAMAR!

2009-10-04 @ 21:50:59
URL: http://eightnine.blogg.se/
Postat av: Amanda

Känner VERKLIGEN igen den där känslan. Så fort livet är bra så går man nästan och spänner sig i väntan på att det ska gå åt helvete igen.

Men som du själv skriver, bara njut och åk med, det tjänar ingenting till att oroa sig för vad som komma skall. Och ibland blir man faktiskt glatt överraskad. ;)

2009-10-04 @ 21:53:10
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0