Flaine

Andra dagen på jobbet avslutad, och överlag har det gått bra!

Och jag har fått mitt gymkort också, så det är ju trevligt.
I övrigt fick jag alla kontrakt och sådant från langley idag, för som jag inte har nämnt tidigare: Jag har fått jobb för Langley!

Den tolfte december åker jag ner för att jobba som servitris på ett hotell i Flaine, som ligger i Franska Alperna, 15 kilometer från Chamonix. Det känns roligt och nervöst på samma gång. Underbart att få komma iväg, men tråkigt med det som lämnas hemma.

Tyvärr så är det något av en familjeort, vilket jag helst inte ville hamna i. Men det är nog bra, då har jag inte så höga förväntningar vilket gör att jag egentligen bara kan bli positivt överraskad! Hoppas jag får roliga arbetskamrater bara, det är ju sådant som gör hela skillnaden.

Nu är det redan kolmörkt här i Göteborg, och stormar gör det också. Jag har sagt att jag ska följa med två vänner på afterwork ikväll, men plötsligt kände jag mig inte så sugen på att gå ut igen...

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men vad roligt. Grattis!



Sen hoppas jag du går ut endå, det blir säkert trevligt! :D

2009-10-06 @ 19:43:20
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad kul! Det blir säkert hur bra som helst! Grattis!

2009-10-06 @ 22:20:46
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0