En positiv attityd

Ny arbetsvecka. Mulet väder. Stela muskler.

Men ny arbetsvecka är ju inte så farligt, jag trivs ju på mitt jobb och ska bara jobba måndag-tisdag-onsdag denna veckan.
Mulet väder, ja det är sånt som händer och något man får ta med en nypa salt. Lite varmare är det ju i alla fall.
Och stela muskler, ja då får man väl helt enkelt kila ner till jobbet och träna bort stelheten då ;).

Köra med positiv attityd idag? Ja vi försöker väl med det! Har vi inte pratat om det här med att om man hela tiden ser livet på ett deprimerande sätt, så är det väl självklart att det blir deprimerande?

Löjligt dock, att det ska vara så svårt att hålla sig positiv! Men tur då i alla fall att man arbetar för det, inte sant?

Efter jag har tränat ska jag nog försöka fortsätta skriva på min "roman". Jag har en känsla av att idag bara kommer svischa förbi.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jepp, det här är den första dagen i resten av ditt liv och du blir aldrig yngre än vad du är nu. Tut och kör! :D

Sv: Ja, den bilden stod för "man".

2009-10-19 @ 15:17:21
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Nej, det stämmer rätt så bra... Då har man själv något roligt att se fram emot, inte bara vardagens tristess och vanliga rutiner. Ska försöka att leva efter ditt inlägg också. Positivitet is good shit!

Kramar

2009-10-19 @ 19:33:15
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det är OTROLIGT svårt!

Btw tycker jag du kan lägga ut en bit av den där romanen. ;)

2009-10-20 @ 22:09:01
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0