Färdigt!

Halloweendräkten fixad, den kommer bli såååå bra!!

Jag känner mig riktigt taggad inför lördag. Jag ska sminka pojkarna, vi ska baka pumpapaj och dekorera Tottes lägenhet. Sedan har vi pratat om tacobuffé och alla ska ha bra utklädnader, så det känns riktigt kul. Förstår inte hur folk kan avsky den här högtiden, jag tycker det är en perfekt anledning till lite extra fest såhär i kalla och mörka Oktober. Man behöver bli lite upplivad tycker jag.

Nu ska jag snart ut på långpromenad med Emma (hunden) och passa på att plocka upp sista detaljen till min dräkt, som kom med Schenker idag. Sedan blir det familjemiddag och så tror jag vi ska se Kalle och Chokladfabriken på DVD ikväll.

Och så bjuder jag på lite Emma-kort, bara för hon är så söt! (men fullkomligt ouppfostrad!!)








Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det syns att hon är busig, men otroligt charmig. Vacker blank päls också!! :D

2009-10-30 @ 06:31:46
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Mika

Vad gullig hon är :) Vad är det för ras?

2009-10-31 @ 15:31:27
URL: http://mikaheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0