Hår?

Trots att jag var trött och det var regnrusk och snålblåst så vågade jag mig ut och det blev en riktigt trevlig kväll med folk jag inte träffat på ett tag!

Nu är jag hemma i alla fall och det känns inte helt fel det heller, när man har kämpat sig igenom detta väder. Så när jag kom hem var datorn på och jag tänkte jag skulle kolla igenom lite bloggar för att se om det hänt något nytt. Bland kommentarer på en blogg hittade jag ännu en liten tjej som vill driva med bloggkändisarna och hoppas på att bli något stort inom detta.

Och tragisk som jag kan vara ibland läste jag några inlägg, bara för att inse att jag inte skulle återvända. Dock fann jag ett inlägg där hon pratade om någon som kallas för Dessies "bloggpojkvän" och hon orerade om att han hade hår på bröstet.

Detta fångade faktiskt mitt intresse. Personligen tycker jag att det är lite "omanligt" med killar som saknar hår på bröstet. Känns konstigt att stryka över en slät bröstkorg!
Så till er som läser detta, jag är nyfiken, vill ni att "era" killar ska ha hår på bröstet eller inte?

Uppdatering:
"Omanligt" känns som fel ord förresten, och något av en förolämpning mot killar som inte har hår på bröstet. Så menar jag inte. Men jag kommer inte på någon bättre beskrivning. Frågan kvarstår dock!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nää, bara lite isf!:P

2009-10-07 @ 07:47:47
Postat av: Daniel

hmm beror på killen... för mej spelar det ingen roll!!

2009-10-07 @ 13:03:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Vill faktiskt inte det...Ingen aning om vrf dock.

2009-10-07 @ 14:12:18
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Jag gillar hår på bröstet, men är inte så glad för om de har hår på rygg etc. Men samtidigt betyder det inget om jag gillar och respekterar han annars. Då vill jag ha han precis som han är. :D (Måste bara hitta han först!)

2009-10-07 @ 16:45:33
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Jennifer

En kille ska ha hår, kanske inte värsta pälsen, men jo lite manlighet får han allt ha kvar! :)



Jag skulle väl tycka att runt 16 kanske?? Eller något sådant? Vad passar dig?



KRAM!

2009-10-07 @ 20:09:29
URL: http://eightnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0