Härligt slut

Jag känner mig nöjd.

Vid halv två gick jag hemifrån. Därefter följde cirka 40 minuters promenad till klätterstället (i slutändan var det bara jag och Filip som kom iväg). Sedan klättrade vi i ungefär en och en halv timma - vilket var jätteroligt! Det blev till att klättra "bouldring" som det heter när man klättrar utan rep, för man var tydligen tvungen att få specialutbildning för repklättringen.

Därefter var jag på gymmet och tränade lite på konditionsmaskinerna och så stretching och en promenad hem ovanpå det. Man kan lugnt säga att jag har gjort mig förtjänt av min middag ikväll :D.

Hoppas ni andra har haft lika fina helger :)!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Oj. vad du orkar med! Duktigt!

2009-10-18 @ 18:09:08
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja det kan man LUGNT säga...Inte för att du inte hade förtjänat det annars dock. =)

2009-10-18 @ 20:07:40
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Matilda

Aah det blev klättring ändå:) Så kul! rikgitk rikgitk synd att du är borta nästa helg..:(

2009-10-19 @ 07:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0