Höstdag

Det var ett härligt morgonpass, och kändes som en bra start på dagen. Men vet inte om jag kommer göra om det, gå upp 05:50 känns bara fel på något vis.

Just nu jobbar jag egentligen, men väntar på att få några adresser skickade. Har varit på lagret, det såg inte så roligt ut :P. Vad kul för mig som skall städa upp alltihop...

I övrigt känner jag mig inte alls bra idag. Alltså, jag är inte sjuk eller något. Jag känner mig bara nere och orkeslös och ensam :(. Gamla tankar och gammal smärta och även fast livet flyter på ganska fint just nu, så känns det inte som att något riktigt kan uppväga den där känslan av att det finns någon som bryr sig om och tänker på dig.
Inte hur bra det än går med jobbet och pengar.

Men jag får väl ta till det gamla ordspråket: "Jag gråter hellre i en bil än på bussen."

Don't worry though, jag är övertygad om att jag snart kommer vara "fit for fight" igen. Jag avskyr bara känslan. Med allt som finns kvar av mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är bara att tänka framåt, planera saker som man kan se fram emot och ha så kul man bara kan :)



Japp, det var 2 olika killar som berättade om sin kåthet över facebook! Fatta vad jag skrattade :D idioter!



Jag vet inte, kanske i nordstan eller något? Eller det beror på vart vi ska, jag och malin pratade om Jensens Böfhaus. Hon älskar det stället, det är gott och billigt ;) har du vart där??



KRAM!!

2009-10-08 @ 13:56:41
URL: http://eightnine.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Man får känna så ibland. Är man själv saknar man någon emellanåt, har man någon bråkar man emellanåt istället. Summan totalt sätt av dåliga dagar är nog rätt lika..

2009-10-08 @ 16:11:15
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den känslan känner jag igen till tusen. Men den försvinner! Efterhand lär man sig tränga bort den, men även utan det så försvinner den alltid av sig själv. =)

2009-10-08 @ 18:41:42
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0