Långfredag

Idag kommer bli en lååång dag.

Här står jag nu på jobbet, där jag har varit sedan klockan elva imorse (ej medräknat att jag var på yoga här dessutom, mellan halv nio och halv tio på morgonen), och här skall jag förbli till klockan nio ikväll då vi stänger. Anledningen är att jag fick jobba dubbelskift, eftersom tjejen som jobbar efter mig inte kunde idag.

Och jag var den enda som anmälde mig som frivillig. Ja vem vill egentligen jobba en fredagkväll? Jag tjänar i alla fall lite extrapengar och får nöjet att känna mig riktigt duktig! Tjejen som jobbar fredagkvällar kommer dock råka ut för samma sak nästa fredag, då jag åker till Stockholm på torsdag!

Var ett tag sedan jag var där nu, och det är inte utan att jag ser fram emot det :).
För övrigt, hör och häpna, så snöar det ute idag! Eller ja, snöblandat regn är det, men ändå! Snö 16:e oktober, det är inte ofta. Jag hoppas det betyder att det blir en riktig ordentlig vinter för en gångs skull, med massor av snö!

Inte för att jag kommer vara hemma dock.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Låångfredag med andra ord! :D

Sv: Jag började skratta för det planerade blogg-inlägget blev lite mer underhållande när det verkligen sa POFF! två gånger. Synd jag inte filmade! :D

2009-10-16 @ 14:00:33
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Låångfredag med andra ord! :D

Sv: Jag började skratta för det planerade blogg-inlägget blev lite mer underhållande när det verkligen sa POFF! två gånger. Synd jag inte filmade! :D

2009-10-16 @ 14:00:35
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

SNÖÖÖ?! Oj, oj, oj, det måste va rekord! =O

2009-10-17 @ 01:14:10
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0