Mer tåg

Om några timmar går tåget till Stockholm.

Tradera ville sig inte, tydligen är det tokpopulärt att åka till Stockholm torsdag kl 06:00. Och alla dagsbiljetter till X2000 var slutsålda. Det är ju helt sjukt. Jag vet att Muse spelar i helgen, men kan det verkligen vara alla Musefans som ockuperar alla tåg?

Hur kan så många människor kunna åka mitt på dagen på en torsdag? Har de inga jobb? Ingen skola? Inget viktigare för sig?

I slutändan blev det ännu ett segt Intercity-tåg. Men för all del, jag är bra på att roa mig själv. Om jag nu bara kunde sluta hänga här vid datorn och packa klart och göra mig iordning istället.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Lycka till i fina staden!

2009-10-22 @ 13:12:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Inbillar mig att tirsdagar och onsdagar är de bästa res-dagarna. Många tar ledigt torsdag och fredag för en långhelg eller fredag och måndag..



Trevlig resa! :D

2009-10-22 @ 16:58:04
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det kan faktiskt vara så... Sen Twilight kom har det bandet blivit jättepopulärt (I wonder why.. ;P).



SV: Tkr VERKLIGEN du ska lägga ut det. Eller så kan du bara skicka det i ett mejl till mig. =D

2009-10-22 @ 19:55:35
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh vad roligt! :) Vad ska du hitta på där nu då? Hälsa på pojken bara eller andra vänner också? :)

Vilken otur att det var denna helgen! Men jag fyller år om några veckor, funderar på att dra ihop lite folk och äta middag och sen gå ut efter det. Inget jätteplanerat ännu, det är ju ett tag kvar, men sjukt kul hade det vart :D Det är isf helgen efter den 12, vet inte vilken vecka eller nåt men det är då jag fyller år, haha!



Träna hänger jag gärna på någon dag :D nästa vecka kanske? Om ja hinner, ska till egypten med malin på torsdag så det är en del att fixa :)



Ha det toppenkul i Sthlm! KRAAAAMAR!

2009-10-22 @ 22:58:31
URL: http://eightnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0