Svammel

Då var man här igen!

I Stockholm. Jag undrar hur det skulle vara att bo här? När jag är här och hälsar på, så har jag ju inga måsten, och hur mycket tid som helst att göra precis vad jag vill. Liksom det faktum att jag är här för att träffa människor jag tycker om.
Så självklart trivs man här!

Bodde man här skulle man plötsligt ha ett liv att sköta. Man skulle börja irritera sig på folkmassorna och lokaltrafiken. Ha saker man var tvungen att göra.

Jag tror jag kommer hamna i Stockholm så småningom. Men jag skulle inte vilja plugga här, så det lär ju dröja ett tag. Haha, okej, då vet ni.

Jag skrev förresten en krönika om att åka tåg när jag satt på tåget. Funderade på om jag inte bara skulle försöka mig på att skicka in den till kupé och se vad de säger. Jag har ju aldrig skickat något någonstans, så kanske är det på tiden?

Idag ska vi gå på en utställning och till ett museum, och sedan ska vi äta middag på en mysig restaurang som ligger vid vattnet. Och för övrigt spöade jag skiten ur Stefan på hans eget fighting-spel. Är jag nöjd? MYCKET.


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Testa att skicka in krönikan!!

2009-10-24 @ 15:55:14
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det är kanske just det som är grejen med Stockholm, att det är en stad du förknippar med att inte ha en massa måsten! Och det är ju jättehärligt.

Btw tycker jag klart du ska skicka in krönikan. Vad är det värsta dem kan säga? Nej?

2009-10-25 @ 00:06:58
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0