This is how you remind me

Vad rörd jag blev av era fina kommentarer angående förra inlägget!

Skrivet igår, men känns nästan som att det var längesedan. Mina dagar går så fort och det händer så mycket just nu. Det är knappt man hänger med, eller vet vilken dag det är ens.

Men jo, jag vet att det är onsdag. För just nu står jag på jobbet och väntar på att klockan ska hinna bli halv tio, så jag kan börja räkna kassan och plocka ihop. Och det känns som att jag har stått här i evigheter, men ändå har tiden gått fort idag och det har varit mycket att göra nästan hela tiden.

Tidigare på dagen var jag för första gången hos barnmorskan för att kolla och testa mig för allt. Det hela gick fort och var relativt smärtfritt, men det var inte precis roligt. Skönt att ha det gjort dock, och förhoppningvis få veta att allt är som det ska.
Jag genomgick mitt livs första blodprov (vad jag kan minnas i alla fall). Och jag AVSKYR nålar, så det var nästan att jag tyckte jag förtjänade en påmålad glad gubbe över sticket och en klubba. Men som sagt, jag är glad att ha det gjort bara.

Och så pratade jag med Stefan, och det kändes bra. Vi har ungefär samma syn på det här och har kommit till någon form av preliminär överrännskommelse.

Och ikväll när jag kommer hem väntar mamma med en influensavaccins-spruta i högsta hugg. Vad roligt. Två nålar på en dag. Mycket idag, som sagt.

Jag åt för övrigt ett halvfabrikat från Findus till middag. Någon sorts tacogratäng. Den smakade hemskt och ingen vill ens veta vad den såg ut som. Ändå åt jag upp hela, man kan ju undra varför.

Imorgon bjuder på halloweenshopping med vänner, kontraktskrivning och middag med familjen och mormor som är här på besök, med världens finaste lilla vovve - Emma!! Så jag vågar tro på att morgondagen blir bra!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det är bra! Morgondagen BLIR bra, i varje fall i slutändan. ;)

Sv: Jag tränar också på morgonen. Nu blev det lite olika respons under det inlägget för vi kärringar som är över 40 tänker på lite annat än motion när vi ser Cesar.. Men det är ju enbart roligt att det blev dubbla budskap. :D

2009-10-28 @ 21:25:24
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad härligt det låter! Du verkar ha mycket för dig hela tiden :) Hoppas att allt är bra med dig! Många kramar

2009-10-28 @ 22:38:59
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Amanda

Oj, aldrig blivit stucken innan? Gud, då var det faktiskt på tiden. :P

2009-10-28 @ 23:20:24
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0