Det oväntade är ofta det bästa!

Vet ni, jag hade till och med två intervjuer idag!

Tänkte jag skulle läsa min mail strax innan jag skulle åka iväg till min första intervju. Och då hade jag fått svar från ett annat jobb jag sökt. Som receptionist på gymmet jag brukar gå till (eller kanske borde säga "brukade" eftersom jag inte har haft råd med ett kort där på evigheter). Det är så otroligt mysigt där faktiskt och då får jag gratisträning! Och mina vänner får rabatt :D. Så det vore rätt härligt!

Båda intervjuerna kändes riktigt bra faktiskt. Den första får jag inte höra från förrän om tre veckor, men den andra får jag höra om redan ikväll eller på måndag. Och imorgon väntar mig tjugoårs-fest och söndag blir det Norge! Herregud vad allt rullar på.

Men idag ska jag fira att jag känner mig pigg och glad, genom att köpa en liten påse godis, dricka ett glas vin och se en av Quentin Tarantino-filmerna jag fått hem! Känner mig verkligen taggad på min lilla ensam-hemma-kväll! Det blir nog Planet Terror idag tror jag.

Jag har ju trots allt tagit efter Egoinas mammas exempel och skapat ett förhållande med mig själv, först och främst. Så vad är då bättre än att fira fredagskvällen med mig själv och en film som jag vill se?
Det är minsann ingen som ska få lura ut mig i detta ruskiga väder!!!

Förresten svängde Matilda från Lund förbi på ett oväntat minibesök. Det blev te och en hastig uppdatering. Sånt är mysigt tycker jag! När man får oväntat besök :).

Kommentarer
Postat av: Sandra

Troligen är det så :( Så mycket som det har regnat i veckan... Men det var underbart i tisdags verkligen!

Bilden är sen första kvällen i Kroatien =) Man kan tom se Henke och Jonas om man spanar riktigt noga :)

2009-09-04 @ 18:49:38
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Matilda

supermysigt:) tack för kissen och teet;)

2009-09-05 @ 18:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0