För tiiiidiiiigt...!!!

Ibland får jag känslan, att det är något som borde vara olagligt med att stiga upp före solen!!

När klockan ringer, det är kolsvart ute, och uret visar 05:38, så tittar man upp och känner sin egen förvåning. "Vadå?" tänker man. "Det kan väl inte vara tänkt att någon enda människa ska vara vaken nu?" Men upp ska man!

Jag drömde för övrigt världens underligaste dröm. Måste ha varit Inglorious Basterds som låg och lurade i bakhuvudet. Jag drömde att jag var jagad av Adolf (Hitler) som satt på ett tåg, som jag också var tvungen att sitta på, för i det tåget skulle man välja sin gymnasieskola.
Slutligen valde både jag och Adolf att bli piloter, och piloten som körde planet vi helt plötsligt satt på, fick upp planet i luften och gjorde loop efter loop. Och det är det sista jag minns.

Hm.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Oj, drömma om Adolf Hitler har jag aldrig gjort!

2009-09-09 @ 16:33:59
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Alice

Heejsan, alltså du hade kommenterat min blogg. så jag tänkte svara här:

Alltså nej jag har faktiskt ingen anning om vem det är, jag tror faktiskt att det är någon randomperson som inte har något bättre för sig.

Jag gillar din blogg:)

Ha det bra!

2009-09-09 @ 19:28:28
URL: http://alienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0