God middag!

Ah, det har varit en bra morgon!

Jag såg Death Proof igår och den var också jättebra. Så det blev en riktig myskväll i egen regi :D! Vinet hade nog tyvärr blivit gammalt dock... Vet inte hur länge boxvin brukar kunna hålla sig i öppnat skick? Trots allt har det stått i kylen ett tag.

Och idag har jag ätit en god frukost, varit på systemet och handlat inför festen ikväll, tagit en rask promenad på ca 50 minuter och avslutat med en uppfriskande dusch! Så jag känner mig pigg och fräsch och till och med en liten aning hurtig.

Det blir en bra helg det här, det känner jag på mig!

Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Det låter som en bra helg, hoppas verkligen att du får en fin kväll! Kram

2009-09-05 @ 16:23:00
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Vad trevligt det låter!! Hoppas du får roligt!! :D

2009-09-05 @ 16:33:55
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0