Mysterium

Jaha, nu var biljetten till och från Norge bokad! No turning back, så nu är det bara att se fram emot resan och hoppas att allt går smärtfritt. Med min sedvanliga tur kommer det säkert spöregna hela dagen eller något!

Det var mycket märkligt hos frisören idag. Jag gick så att jag skulle vara där i lagom tid, tog ut pengar, gick fram till dörren och... den var stängd och låst. Ingen därinne. Jag tittade på klockan. Två minuter i tolv. Kollade på mobilen så att det var rätt datum. För övrigt skulle det ha varit öppet sen tio imorse. Det misstänker jag att det inte var.

Så det är ett mysterium. Var har frisören tagit vägen?! Jag satt utanför i tjugo minuter och väntade, ifall att hon bara var sen eller något. Men ingen dök upp. Och de fick ju mitt nummer när jag bokade tiden. Så nu väntar jag väl mest på att någon ska ringa och ge mig en förklaring.

Hm, hoppas inget tragiskt har hänt. To be continued...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch, det där var nästan lite creepy..

2009-09-03 @ 13:50:17
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Men det är kanske meningen? Kanske du träffar världens duktigaste, snyggaste, sexigaste frisör i Norge? :D

2009-09-03 @ 15:15:24
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0