När livet flyter...

Här uppe i Stockholm är det trevligt. Igår var vi ute på en klubb som hette KGB. Haha, väldigt speciell, speciellt när det kom in ett gäng klädda som ryska officerer.

Och idag har vi varit på bio och sett District 9. Den var... udda. Men bra. Vi kom överränns om att på en skala på 1-10 var det en solid sjua. Originell story i alla fall, och det värdesätter i alla fall jag! Det är Peter Jackson, Quentin Tarantino, Robert Rodriguez, och M. Night Shyamalan som sköter den delen bäst får jag säga :).

Och nu ska vi se en annan rätt udda film, som råkar vara en av mina favoriter: nämligen The Chumscrubber! Och äta chips och dipp.

Helt sjukt förresten. Boken Stockholmssägner av Danny Wattin som jag hade hittat och blivit intresserad av och köpt, visade sig vara Stefans kusin som skrivit! Utan att jag visste det råkade jag plocka upp just hans bok. Det är lite häftigt, eller?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jo, det är det faktiskt. :)

2009-09-14 @ 12:17:33
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0