One by One All Day

Vilken mysig kväll jag haft!

Jag och Ida bakade smulpaj med blåbär och hallon, gjorde lite te, och satt sedan och tog igen allt som hänt de senaste nio månaderna, för så längesedan var det faktiskt sedan vi träffades senast! Vilket är ganska sjukt. Det var väldigt trevligt i alla fall. Och vad mycket perspektiv och lärdomar jag insåg att jag fått under den tiden.
Det är inte utan att man undrar, var är jag om ett år? Vad har hänt? Vad är mina tankar och planer? Det känns som att jag om ett år är en helt annan person, och jag ser fram emot att lära känna henne också.

Men för stunden får jag njuta av allt som händer just nu och njuta av att se fram emot saker. Jag trivs så bra med mitt liv när det är som det är just precis nu. Man är lite oviss, det kan bli på det ena eller andra sättet, man känner sig stark och modig och redo för vad som helst. Det är en sällsam känsla!

Och imorgon klockan tolv ska jag klippa mig. Det är alltid lite läskigt tycker jag. För blir man inte nöjd är det verkligen kört. Det är inte så lätt att limma tillbaka hår. Och dyrt som attan dessutom!

Kommentarer
Postat av: matilda

Mysigt:)

2009-09-03 @ 07:36:25
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Man kan ju klippa sig själv, om man är rädd för att bli missnöjd hos frisören. Mycket billigare, dessutom!



(Och mycket sämre resultat.. :D )

2009-09-03 @ 07:42:23
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0