Sömnbrist

Jag har verkligen haft jättetrevligt i Norge!

Dock är det ungefär det jag orkar skriva just nu för jag är helt galet trött... Men bilder och en liten redogörelse kommer snart!

Lördag var i alla fall mycket trevligt! Tjejmiddag hemma hos Carro med massor av nostalgi, god mat och vin. Sedan var vi ute på trädgården och dansade. Dock, med tanke på allt vin, kände jag att det var dags för mig att gå hem vid halv två ungefär. Så jag tog mig hem och somnade på golvet... ja, så kan det gå. Huvudsaken var ju att man tog sig innanför dörren i alla fall!

Och ikväll blir det nog Pirates of the Carribean, om jag orkar hålla mig vaken det vill säga... Zzzz.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag ser fram emot Norge-historien! :D

Sv: HAHA! Nej, igen katt, men Egoina har flyttat hem igen! :D

2009-09-07 @ 18:54:59
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Låter som att du haft det underbart. =) Och är väldigt glad för att du kom innanför dörren innan du stupade. ;P

2009-09-07 @ 20:45:16
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0