Until we meet again

Det löste sig med biljetten. Nu ligger den i säkert förvar i min lilla väska.

I övrigt var jag på en s.k. Kårfest med min kompis Johan idag, för att hälsa på Bullen som jag inte har sett till på flera veckor! Aw, vad jag har saknat honom, en av mina absolut bästa vänner! Men han har fullt upp med skola och organisering och nollningsfester just nu. Och han måste få ha sitt lilla roliga som jag inte kan vara med på, för det är inte lika kul för mig som inte läser något.

Hann tyvärr knappt se honom idag heller, än mindre direkt prata med honom. Men han utbrast att det snart blir bättre och att han kommer bli anträffningsbar igen! Dock kommer ju jag bli mindre anträffningsbar snart.

Men jag måste erkänna att jag tycker om det. Det här flackandet hit och dit. Nu känner jag dock att det är dags att avsluta innan jag blir alltför sentimental, vilket är lätt att bli efter några glas vin! Och det är verkligen dags att sova!

Jag struntade förövrigt i hårmodells-grejen. Jag hade hoppats att de kanske skulle klippa och fixa idag, men det var bara en uttagning idag och fixning om någon/några veckor antagligen, och jag kommer ju inte vara hemma på ett bra tag. Så det verkade lite meningslöst.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0