Vilja

Nope, vad som hände med frisören fick jag aldrig något svar på...

Jag känner mig lite rastlös just idag. För jag vet att från och med imorgon är det så mycket annat som händer! Jag har skrivit en hel del idag. Det är bra det. Det är en intressant historia, men jag vet ännu inte riktigt vart jag vill komma med den. Så jag skriver på och så får jag väl redigera i efterhand.

Mamma hade läst någon artikel någon gång om att det är så man måste göra. Även när man tappar inspirationen lite så måste man bara skriva och skriva så man kommer vidare, och så får man rätta till de kassa partierna i efterhand, när man har storyn klar för sig.

Jag har ju alltid älskat att skriva. Har bara aldrig någonsin blivit klar med en historia. Nu hoppas jag att det blir annorlunda med den här! Mitt mål får bli att skriva lite varje dag som jag är hemma. Och har jag mycket ledig tid får jag se till att bara pyssla med det hela dagen. Så det så! Disciplin flicka, disciplin!!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Jag har testat norskt och svenskt, det är inte så stora skillnader... hehe

2009-09-03 @ 20:33:28
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Jag brukar skriva allt i ett svep, och sen blir historierna klara :D

2009-09-03 @ 21:07:04
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0