Knights of Cydonia

Det är väldigt ovanligt, vad osugen jag är på att skriva något... Ändå känner jag på något vis att jag borde.

Det har inte hänt så mycket av särskild signifikans sedan jag senast skrev. I måndags åkte jag upp till Stockholm igen, jobbade tisdag-onsdag här uppe vilket var trevligt (betydligt kallare i Stockholm än Göteborg dock).

Torsdag blev ingen särskilt bra dag, men nu är det fredag och torsdag är begravd i glömskan. Vulkanutbrottet på Island orsakar stora problem för mycket människor läser jag, bland annat för min kusin som bor i London, men är i Sverige och hälsar på, vars pojkvän för första gången skulle komma hit, men nu inte har möjligheten.

Därmed blir det en tröstande utgång med Helena och hennes kompis Tina imorgon.

Och ikväll blir det middag på Mosaik. Samma restaurang där jag för lite mer än ett halvår sedan berättade för Stefan att jag skulle åka och säsonga i Frankrike, vilket han tog mycket hårdare än någon av oss hade trott.

Nu löste sig ju allt till det bästa, och eftersom det var en väldigt mysig restaurang ska vi nu dit igen och skapa nya minnen av det hela.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det löser sig ju alltid! =)

2010-04-17 @ 17:36:49
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0