Hastig uppdatering...

Långpanne-dag idag.
Var längesedan nu, så spelar inte alltför stor roll. Särskilt inte eftersom jag var ledig både igår och ska vara ledig imorgon.

Tiden då vi hade dessa sjuttontimmarspass varannan dag känns så otroligt avlägsna, och nu känns det plötsligt mycket att jag har ytterligare tre sådana kvar efter detta. Inte mycket att gnälla om egentligen om man jämför med hur vi jobbade i början!

Tiden fortsätter att rusa iväg, och om exakt fyra veckor är min sista arbetsdag.

Igår var det äventyr i backen dock, massor av nysnö och det blev off-piståkning för hela slanten. Vi hoppade stup och jag fastnade i en och en halv meter djupsnö ett antal gånger. Dessutom trodde jag att jag blivit av med min ena stav ett ögonblick, när vi inte hittade den efter att ha letat en halvtimme, men det visade sig att den glidit trettio meter ifrån där jag tappat den. Något av en gåta. 

Glad att jag hittade den i alla fall och glad att tiden går fort trots att jag försöker njuta av att vara här också.

Har hört att det är tok-kallt i Sverige. Hoppas det hinner tina till min hemkomst!


Kommentarer
Postat av: Sofia

17 timmars dagar är hårda!

2010-01-31 @ 18:58:50
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Fler saker som tyder på att skidåkning är livsfarligt; skidstavarna har eget liv. ;)

2010-02-01 @ 17:53:11
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0