Award

Fått en award av Amanda

A: Kopiera awarden på er blogg.
B: Länka till personen som du fått Awarden av.
C: Berätta 7 intressanta fakta om dej själv.
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge Awarden till.
E: länka till deras bloggar
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna Award.

Kan ju inte svara för om detta är så intressanta fakta, men here goes:


1. Jag använder linser, och ser så dåligt utan dem att jag inte får lov att köra bil.

2. Precis som när jag var liten, blir jag fortfarande väldigt gnällig om jag är trött eller hungrig.

3. Jag älskar att överraska folk med fina gester eller presenter.

4. Jag tycker om att studera folk och analysera vilka tankar som ligger bakom deras handlingar.

5. Jag har svårt att ta kritik men funderar alltid noggrant på om den var rättvis eller orättvis.

6. Jag avskyr konflikter och undviker dem in i det längsta.

7. Jag har lättare för att skriva vad jag vill säga än att säga det rakt ut, men anser att vissa saker inte är tillåtna att fuska sig igenom via skrift. Därför tar jag alltid svåra och viktiga saker via tal, även om det blir sämre än om jag skrivit det.



Jag skickar vidare awarden till:
Egoinasmamma, Ansepanse, Sara, Gun, Sandra, Carolinn och Sofia 



I övrigt snöar det för fullt, och jag är ledig imorgon :D

Kommentarer
Postat av: sara - Glitterögon

Tack snälla du.



Så mysigt med snö. Här kom det mera för nån dag sen och nu skiner solen för fullt <3

2010-01-29 @ 15:15:54
URL: http://glitterogon.blogg.se/
Postat av: ansepanse

tack snälla du, vi har nog lika mycket vinter här som hos det är hos dig

kramar

2010-01-29 @ 16:51:49
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Gun

Tack snälla, vad gulligt! Jag tror att jag fixar det efter helgen eftersom vi ska bort, men jag får se, kanske hinner i helgen ändå.

2010-01-29 @ 17:02:13
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Em

Punkt 6 och 7 är lite självmotsägande, men på ett positivt sätt. Det betyder att du är medveten om att konflikträdsla måste jobbas med, eller? ;) Det var roligt att läsa alla punkterna, det är nog endast det med synen som jag inte har såna problem med, annars känner jag faktisk igen mig på alltihopa.



Vad gullig du är! Tusen tack för awarden! Jag tar inte upp awards på min blogg, men det betyder inte att jag blir mindre glad. :D

2010-01-29 @ 20:27:35
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Amanda

Haha, kände igen mig på flera punkter. Spec 4 & 7! :)

2010-01-30 @ 01:10:13
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0