Veckan som gick


Tisdag: Stockholm, hemmalagad middag och film.
Onsdag: Möhippa, 45 minuters spamassage och middag på restaurang. Och champagne!
Torsdag: Sko-jakt, fika i Humlegården, kvällsdrink med Matilda på Debaser och balkongmys.
Fredag: Fika med moster och presenter från födelsedagen, grillkväll med Stefans släktingar.
Lördag: Bröllop, kronprinsessan satte käppar i hjulet för framkomligheten, men på kvällen var det mottagning på Foresta Hotell på Lidingö och molnen skingrades. God mat, trevligt sällskap och dans. Mycket folk att försöka hålla reda på!!!!
Söndag: Minigolf med Stefans kompis Erik. JAG FÖRLORADE!!! :(. Mycket sällsynt. 
Måndag: Tågluffsplanering. Stefan fick sitt Interrail-kort inköpt, men inte jag. För tydligen måste man ha sitt passnummer. Och det hade ju inte jag! Knäppt...

Imorgon går tåget till Göteborg igen. Då ska det packas om inför luffen och linser ska hämtas upp. (och så får väl jag köpa mitt kort då). På torsdag går bilen till Simrishamn (hoppas jag ska få köra pappas nya bil lite...!) och dagen efter midsommar är det äntligen dags! Då går nattåget från Lund till Berlin och äventyret kan börja! :D


Kommentarer
Postat av: Tigris

Lycka till med allt!

:)

2010-06-21 @ 21:00:22
URL: http://tigrispredikantan.blogspot.com/
Postat av: Amanda

Spa låter speciellt mysigt! =D

2010-06-23 @ 20:39:14
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: anton

bra blogg du har :)

2010-07-01 @ 18:09:06
URL: http://kames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0