Back in black

Här sitter jag på Genéves flygplats.

Jag har lämnat Flaine, kollegorna och alla tokigheter bakom mig. Naturligtvis kändes det vemodigt att åka även om jag ska hem till Stefan. Flaine har varit mitt hem och alla de människorna har varit mina livskamrater under ändå nästan tre månaders tid.

Tre månader är både lite och mycket på samma gång. Det har gått overkligt fort hursomhelst.

Just nu är jag dock för trött för att reflektera allt för mycket. Efter en otroligt härlig heldag på snowboarden i backen, blev det avskedsfest med rockstar-tema. Till slut ett tema som jag hade lite koll på. Så sista kvällen bestod naturligtvis av dans, vin och avsked.

Efter fyra timmars sömn packade jag klart det sista, gav ett sista avsked till de som var vakna och fick en liten lunch-bag av köket. Satte mig i minibussen som var transfern till flygplatsen och tittade ut över Flaine och backarna en sista gång.

Håhåjaja. Tur att jag har någon som kan krama om mig när jag kommer fram.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch vad vemodigt. Men bra att du har Stefan! =)

2010-03-03 @ 10:56:38
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag ska krama dig:D Jag flyger till sthlm imorgon!

2010-03-03 @ 23:33:42
Postat av: ansepanse

är du hemma nu?

kramar

2010-03-06 @ 19:51:11
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0