I've got a feeling

Ännu en lördag på jobbet. Den här gången lördag morgon dock, så jag slutar två. Känns helt okej!

Hade nyss en liten despyt med en kund. Sådant kan verkligen förstöra ett par timmar av dagen. Men så kom han förbi igen, vi talade lite och han förstod min vinkel, så det kändes lite bättre. När man jobbar med service måste man dock lära sig att inte ta åt sig av allt folk säger. Det är aldrig personligt.

I övrigt regnar det, men blir nog en fin dag i alla fall. För idag har jag två fester och massor av roligt folk att träffa. Och imorgon är jag ledig igen. Det lyckades lösa sig så fint att de som skulle på den första festen, alla får följa med på den andra festen. Lysande lösning, tycker jag :).

ps: hade ingen aning om att ni inte kunde se varandras kommentarer! Antagligen ser ni om ni stryker över texten, för det är jag som bara inte ändrat färgen på kommentatortexten. Av någon anledning syns det nämligen ändå på min dator. Den är väl ljust inställd kanske :).

Kommentarer
Postat av: Tigris

Lördag och vår dotter skall firas ... Serviceyrken är svåra på det sättet att man måste vara mycket artig och hålla huvudet kall ... lite svårt ibland tycker jag! ler

:)

2010-03-27 @ 15:52:03
URL: http://tigrispredikantan.blogspot.com/
Postat av: ansepanse

två fester på samma kväll :)

SV: nog blir det varmare snart :)

ha en fin kväll - kramar

2010-03-27 @ 16:02:28
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Amanda

Påminn mig om att jag aldrig ska jobba med service isf..jag tar ALLTING personligt.

2010-03-29 @ 11:24:09
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0