Thank God It's Friday!

Det är fredag!

Gick jättebra att träffa vännen och prata. Allt är löst, och livet ter sig enklare igen!
Det är lustigt det där, hur man kan bära på en irritation, och hur det ändå, ibland utan att man är medveten om det, förstör så mycket för en själv.
Och så plötsligt med ett par ord, släpper irritationen och luften är fri igen. Trevlig känsla.

Det kan nog bli en bra helg det här, tror jag.



Fredag


Frukost: Gröt, hårt bröd
Lunch: yoghurt, müsli
Träning: Gym: Cykla 20 min, yoga/stretch 10 min, promenad 30-35 min
Middag: Grönsaker med dipp, fruktsallad med yoghurt

Ja, middagen blir ju inte så ordentlig idag, men ibland hinner man bara inte riktigt med. Jag uppvisar dålig självdisciplin och dricker lite vin idag... Men herregud, man måste ju få leva lite också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0