Back in business

Här står man på jobbet igen.

Jobbar imorgonkväll också, samt lördag och söndag. Kanske inte jätteroligt, men jag är van vid värre. Och dessutom är det bra för kassan :). Vilket är anledningen till varför jag själv faktiskt bad om dessa passen.

På fredag tar jag en dags ledighet dock. Då ska det ´"talas ut" mellan mig och vännen jag nämnde för några dagar sedan. Känner mig inte extremt sugen, men det är nog nödvändigt, och var hennes förslag. Jag har ju ingen lust att vara ovänner. På kvällen hoppas jag det blir filmkväll. Utan chips och godis för min del. Tragiskt :P. Men en fruktsallad med yoghurt ska jag nog kunna svänga ihop! Både gott och tillåtet!



Onsdag

Frukost: Gröt, ägg, banan, kaffe
Träning: Promenad 30 min (träningsvärk sedan igår!)
Lunch: Yoghurt, hårt bröd, banan
Middag: Spaghetti, köttfärssås, morötter

Hela tre dagar har jag skött mig ganska bra tycker jag. Kvällssuget har faktiskt minskat. Kanske för att jag jobbat en hel del kväll :). Nio dagar kvar!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tala ut är alltid bra..i längden. ;)

2010-03-17 @ 20:06:01
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0