Hej, jag lever

Ja, har ju inte uppdaterat sådär väldigt flitigt nu på senaste...

Men jag har ju haft besök av min kära pojke och då brukar det inte bli så mycket bloggat. I punkter vad som hänt:

1. Bevisligen har jag inte lärt mig läxan "drick inte på fastande mage"ännu. Med andra ord var jag full efter ett glas vin, klunkade det som vatten för att dämpa hungern (min mindre intelligenta resonering var att vi skulle ju grilla hemma hos Adde om "bara" ett par timmar, så då kunde jag ju inte äta nu!), och i slutändan blev valborg något av en pinsam historia för både mig och Stefan.

2. På lördagen fick vi båda sota för våra obetänksamheter och medan Stefan kände sig smått döende på morgonen (då jag själv fick springa till jobbet, eftersom jag råkat stänga av väckarklockan när jag skulle snooza), smög sig min bakfylla på allt mer under dagen. Vid tretiden var vi tillbaka i lägenheten med pizza respektive kebabtallrik, och spenderade resten av dagen med att titta på film. Och sova lite.

3. Söndag bjöd på underbart väder. De sena biljetterna till Stockholm var svindyra såhär efter storhelg, så Stefan fick åka redan vid ett på dagen. Men vi hann med att promenera lite i stan och ta en glass vid statyn på Kungsportsplatsen. Därefter promenerade jag hem och la mig på klätterställningarna utanför fönstret och läste. Då Adde ringde och frågade om jag skulle med och spela Beachvolleyboll. Det slutade med att jag, Jonas och Filip gick och tittade på alla djuren i slottskogen innan de andra dök upp. Lite beachvolley blev det i alla fall innan jag började frysa, åkte hem och tog en varm dusch och såg på serier. Och det var den helgen.

- Förresten börjar Göteborgs första HBT-festival i nästa vecka! Jag är stolt över att denna tradition äntligen har     hittat hit också.
- Imorgon fyller min bror Johan år
- Bullen har flickvän! En jättesöt tjej som heter Emma. Det blev officiellt i förrgår. Han har längtat och hoppats så   mycket så det känns jätteroligt att det nu verkligen har blivit av :D.

Och det var nyheterna.

Kommentarer
Postat av: Em

Vad mysigt med pojkvännen på besök! Jag får medge att jag kan tycka det är jättegott med en öl eller ett glas vin innan maten, men inte om jag skall festa till, för då blir det lätt som du skriver. Men skall jag enbart ta ett glas innan och ett glas till maten, då tycker jag det smålulliga är en skön känsla.

2010-05-03 @ 20:37:47
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Bögen från Dalarna

Ja, jag håller med. Och i denna film spelar han riktigt bra. Så gillar du honom gillar du säkerligen filmen. :)



Och tack! Glad jag blir. Den känns mer... somrig! Haha. Och pussinussig! ^^

2010-05-03 @ 21:41:54
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Gun

Det är klart du struntar i bloggen när du har din kille hos dig!:)



Sv: Vad läskigt det låter, förstår att du var rädd.

2010-05-03 @ 21:58:27
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: ansepanse

då fyller han alltså år idag - GRATTIS till honom

2010-05-04 @ 12:48:20
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Daniel

<äh på vappen e man förtjämt avv glöggar!! Gött

2010-05-05 @ 12:18:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis till Bullen! ;)

Och det verkar som att du hann med en hel jäkla massa i helgen. =P

2010-05-07 @ 16:59:44
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0