JULLOV

WOHO, ÄNTLIGEN!!

Jag har denna terminen kämpat mig igenom duggor, labbrapporter, redovisningar och projektarbete. Och nu har har jag klarat allt - med flying colors, kan tilläggas!!

Sista labbrapporten fick jag tillbaka idag, jag fick full poäng på allt! Detta var fascinerande med tanke på att jag var helt omotiverad när jag skrev rapporten och mest knepade ihop något och tänkte att bara jag blir godkänd så spelar det ingen roll att det var slarvigt gjort.

Idag hämtade jag sista duggan, och jag har nu alla bonuspoäng man kan få inför tentan i januari!!

Så det känns bra. Inte så att man bara kan släppa allt och slappna av. Men i alla fall ta en andningspaus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0