Ge mig snödroppar och krokus!

Jag tror att de flesta av oss börjar längta så smått efter våren nu...
Men här i Stockholm snöar det!

För all del, på tisdag åker vi till Sälen för att åka skidor, så om det fortsätter snöa och vara några grader över eller under plus ungefär en och en halv vecka till, så är ju det helt okej! Men när man kommer hem efter årets skidresa, vill man generellt sett att det ska vara vår när man kommer hem...

Så vädergudarna, nu vet ni min önskan. Det är helt okej om ni får ut det ur systemet nu, så tar vi och smälter snön och låter solen skina igen när vi kommer hem :).

Ps. Murmeldjuret Punxiatoney (eller hur det stavas) Phil har förutspått en tidig vår, så jag litar på detta siande murmeldjur! Jag menar, vi har väl alla sett Groundhog Day? ("måndag hela veckan" - svensk titel).

Kommentarer
Postat av: ansepanse

ja, efter din skidvecka blir det vår :) det tummar vi på

ha en fin helg - kramar

2011-02-04 @ 16:42:05
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Här vaknade man upp i världens snöstorm, och drömmen om en tidig vår var därmed förintad :/



Sv: Du lägger in dem koderna i din kolumn till höger, men jag kan inte riktigt blogg.se, så jag kan inte hjälpa dig med det :S

2011-02-04 @ 18:04:02
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Ellis

Idag är det en riktig vårig känsla ute!

Jobbar ju på söder och solen skiner och de är fint och skönt ute. Känns som om våren är tillbaka, men ba för man säger så lovar jag att de kommer världens snöstorm imorgon! :O

2011-02-06 @ 13:22:44
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0