Vagabond

Söndagkväll, och ny skolvecka på G.

Idag köpte jag, välbehövligt, nya skor!
En gång på tiden brydde jag mig inte det minsta om skor. Men med växande ålder har tyvärr min skosmak växt sig starkare, och dyrare...

Med denna blodade tand har det också blivit allt svårare att hitta skor jag tycker om. Och, varning det blir liiite modeblogg-stuket här, det finns endast en affär som aldrig sviker mig! Och det är Vagabond. Alltid snygga skor, och även om man inte kan kalla det för billiga skor, så är de inte hutlöst dyra heller!

Dagens inköp gick på 900 :-, och har jag tur ska de räcka allra minst fram till sommaren, helst hålla ända till hösten om jag sköter dem väl! Väldigt nöjd är jag i alla fall, än sålänge.



Kommentarer
Postat av: Ellis

Jag har svårt för skor - de är fina o se på men fan inte att bära...... De gör ont!



Jag gillar o ha fossingarna ute i de fria! :D



sv: Due date är en komedi :D Går på bio nu - typ ute snart..

2011-01-24 @ 02:19:51
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag brukar själv inte vara så mycket för skor, men sist köpte jag ett par rejäla promenadskor för nästan 1300, samt ett par inlägg till mina kassa fötter.



Går man mycket är det värt kronorna då knäna slits fel.



Sv: Våren är en underbar tid när allt väcks till liv igen :)

2011-01-24 @ 04:51:28
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: ansepanse

supersnygga är de, och 900 kr är ju inte så farligt

ha en bra skolvecka

kramar

2011-01-24 @ 10:49:10
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0