Ännu en dag av väntan

Nähä, inget brev i fredags. En vän från klassen ringde till KI och frågade när de skulle komma och hur det gått för henne. Breven kommer på måndag, och hon hade inte gått vidare.

Usch! Är livrädd för att få samma besked. Men jobbigast är det att bara sitta här och inte veta. Men imorgon får jag TILL SLUT veta.

Idag är det mulet och regnar och jag har ingen energi eller lust med någonting. Det där brevet har helt sugit musten ur mig. Men vi är bjudna på fest idag och jag har redan sagt att jag ska gå. Attans.

Kommentarer
Postat av: ansepanse

en dag till av ängslan då, men imorgon vet du

trist när det blir så att man egentligen inte vill och redan sagt ja

Sv: Saade blev trea och Azerbaijan vann

kramar

2011-05-15 @ 11:42:13
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Väntan är verkligen jättejobbigt! :/



Hoppas att du får ett positivt svar!

2011-05-15 @ 14:35:11
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0