Uppdatering

Då var festligheterna slut och allting tillbaka till, ja, vanligt vet jag väl inte. Vanligt avser ju det normala, och även om att bo hos mor igen och vara tillbaka på Vitrolife inte är någon ny erfarenhet för mig, så tillhör det ju inte riktigt "det vanliga" längre.

Men det kommer vara "det vanliga" resten av sommaren nu. Det är trevligt att jobba igen även om det såklart är krävande också. Särskilt långa dagar då det är strålande sol ute och man inte hinner med rasterna då man kan sitta utomhus.
Men tja, det kommer fler tillfällen får man tro.

I övrigt hade vi roligt med alla festligheterna också! Jag fick en ny kamera, vilket var precis vad jag önskat mig. Jag ska försöka bli lite bättre på att ta bilder nu! Festen var rolig med alla gamla vännerna och även om klubben vi avslutade kvällen på inte är en av mina favoriter så hade vi kul ändå.
På söndagen var det middag med familjen och annars har det mest jobbats. Så inga fantastiska saker att rapportera för tillfället...

Men nu är det i alla fall sommar!

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Vad roligt med en ny kamera! :) Ser fram emot bilder! :)



Sv: Ja, fåglarna är modigare än man tror! :P

2011-05-31 @ 20:51:52
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: ansepanse

jo nu är det i allafall sommar :) och hoppas att du får lite tid över att vistas ute i det fria och få lite sol också

kramar

2011-05-31 @ 22:12:05
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0