Tråkdag

Här sitter jag och ska strax träna lite shape på gymmet. Idag känns som en sån där dag då det är svårt att komma igång med någonting.
Jag ska plugga idag inför min dugga nästa vecka - den kommer bli svår! Så nu gör jag allt för att skjuta lite på det...

Det var en härlig helg i Göteborg i alla fall! Och imorgon är det fredag och då blir det fredagsmys med Matilda - yippie! Annars längtar jag fortfarande mest efter snö och att det ska bli julbak och glögg och massor av mys!

Just det, på lördag är det Alla Krossade Hjärtans-dag vid Sergels torg också. Får hoppas det inte är så kallt då förstås! Fast det är ju bara en timma i alla fall :).

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kanske dags att uppdatera så att jag har ngt att göra när du svettas på runday?:)

2011-11-21 @ 18:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0