take 5

Ojoj, då var det dags för högskoleprovet imorgon igen då...

Jag kikade igenom övningsprovet idag och blev en aning överraskad när jag fick alla rätt på NOG-delen! Vi snackar alltså matten och en av de delar jag har haft svårast med! Känns helt otroligt. Även DTK gick jättebra, fick bara ett fel. Så det var ju typiskt att det inte var det gamla provet man ska göra nu då!
Däremot gick det dåligt på orddelen till min stora förvåning! Som jag alltid varit bäst på! Blir en spännande dag imorgon...

Annars har jag min första dugga på måndag. Gick igenom övningsduggan idag och klarade den utan att ha pluggat någonting, så jag känner mig ganska lugn faktiskt :).

Just nu är jag mest hungrig och längtar efter lite godis... Det är ju ändå fredag... Då får man gå och köpa lite om man vill :). Dessutom ska vi se på bra film och mysa ikväll, så då måste man ju ha något gott... eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0