Jaha, nu gäller det

God morgon!

Idag gäller det, sista chansen! Håll tummarna för mig nu allihop, väldigt hårt! Framförallt någon gång mellan 13:30 och 14:30 kanske. Inte för att jag kommer få veta något idag skulle jag tro. Men jag känner mig ganska redo i alla fall. Informationen tror jag knappast jag kan få in bättre än vad jag har gjort.

I övrigt, min kompis Ida som jag träffade häromdagen har varit borta ett halvår med en förening som samlar unga människor från hela världen för att åka jorden runt, se världen och göra en del volontärarbete och konserter. En dag skulle de berätta lite om sina land.

Ida visade en scen ur Ronja Rövardotter, med nakna män som springer i skogen (jag minns personligen inte denna del) och berättade: "Detta är ett svenskt barnprogram!". De övriga trodde inte sina ögon! Sedan kom det upp en norska och berättade att Norge ligger högst upp på listan över antal One-Night-Stands. Tvåa ligger Grekland, trea ligger Sverige.
Varpå någon av åhörarna mumlade. Ja, det är väl inte så underligt. Alla norskar och svenskar åker ju till Grekland!

Jag tyckte det var lite roligt :P. Glöm inte hålla tummarna nu!

Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Jag håller tummarna som bara den!

2009-09-04 @ 16:35:51
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

HAHAHA! Ja, svenskorna åker till Grekland OCH NORGE!!

2009-09-04 @ 17:40:19
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0