15:e april - :D


Helt plötsligt blev jag på jättegott humör ^^.

Fan vad det är jobbigt ibland ändå att svänga från HELT nere till plötsligt jätteglad. Och från att ena sekunden tycka man är snyggast i hela världen och sen kan man plötsligt titta sig i spegeln och bara vilja spy på sig själv. Är det alla tjejer, eller är det bara jag?

Jag vet inte om alla har så extrema svängar som jag. Ibland har jag funderat på om jag är manodepressiv. Det hoppas jag inte. Tyvärr ligger det lite i släkten. Vad kan man göra liksom? Men nu är jag glad :D. och jag älskar att vara glad!

Det är soligt, lyssnar på riktigt härlig musik jag inte lyssnat på på länge, ska träffa en gammal kompis jag inte träffat på riktigt länge imorrn, har hur mycket arbete som helst att ta itu med men har förträngt det för tillfället! Bara njuter av denna stunden.

Tack alla underbara människor som står ut med mig trots att jag är så schizofren!

image65

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahha, ja mig kommer du alltid få tampas med morsing;)

2008-04-15 @ 20:36:41
Postat av: Jeanette

Jajjemen, jag har blogg.
Nu ser jag att du också har det! :D
Det där med ups and downs... Det märks inte på dig tjejen, då har du inte sett mig ännu. haha!
Jo, vår klass är något alldeles extra speciellt.^^

2008-04-16 @ 15:29:25
URL: http://jeannett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0