17:e april


Glädjen håller i sig :D!

Idag har det varit ljummet väder ute, sånt är helt underbart! Så underbart att jag gick hem från gymmet efter 90 minuters yoga *puh*!

Och imorgon är jag ledig. Dock inte fri från förpliktelser. Först tandläkaren - en av mina värsta fiender, inte för att jag har dåliga tänder men för att jag avskyr bara tanken på att folk ska fingra i min mun. Därefter skall jag ut och rida på Trident - vilket faktiskt var ett tag sedan nu! Och sist med inte minst blir det till att repa lite Qotsa med Johanna, Tjus och Simon - Song for the Dead eller Go With the Flow skulle jag tro, beroende på vilken som kommer låta bäst.

Och idag blev jag äntligen av med Afrikatemat på musiken som jag har avskytt och därefter repade jag The Who - Pinball Wizard med Johanna, Filip och Petrus, vilket gick riktigt bra :D. Så det har varit en riktigt trevlig dag :), utom det faktum att jag fortfarande har en massa skolarbete att göra! Dags att ta itu med det där nu faktiskt!

Numera har jag förresten comviq sms-kompis på min mobil! Så allt det där är äntligen fixat nu också. Och så har jag köpt min studentklänning! Another weight of my mind.





Totte har tagit körkort :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis till totte och grattis till morsing för att du varit duktig:)

2008-04-19 @ 10:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0