9:e april - You're my favorite thing


Molnigt ute idag... och kallt :O. Men jag ska inte klaga så mycket, har varit två superfina dagar måndag och tisdag, utan att det "skulle" vara det. Och påstås att det ska bli fint imorrn igen :)! Vi hoppas på det.

Just nu känner jag mig lite sådär störigt blandad i mina känslor när jag är både jätteseg och alldeles rastlös på samma gång. Spinning med mor klockan sex, sedan yoga med Johanna till ungefär halv nio. Efter det känner man sig hyfsat mör. Sedan är det "Sverige pussas och kramas" att se på, med Johan Glans, Björn Gustafsson och Magnus Betnér bland annat. Ett behagligt sätt att spendera en dag.

Haft massa grejer för mig faktiskt, både varit i Varberg med Jeppe och Totte och träffat Lunda-Tilda, det var riktigt mysigt - och jätteskönt att komma ifrån Göteborg. Sedan träffade jag Hammar på stan i måndags och vi tog en fika innan min sånglektion, därefter skaffade jag helt ny mobil, nytt abonnmang och ny digitalkamera :D. Så stolt jag är över mig själv! Och igår var det longboarding/skateboarding med Jonte och Remina i slottsskogen, också det jättemysigt!

Så rastlös borde jag verkligen inte vara... Orkeslösheten kan nog härledas till det faktum att jag har MILJONER skolarbeten att göra. Det känns verkligen inte bra. Men det får bli ett senare problem....

Imorrn ska jag vara med på lunchkonsert igen... Ibland vet jag inte varför jag älskar att göra sånt när jag blir livrädd så fort jag kommer upp på scen och innan dess bara sitter och mår illa i princip. Ändå är det så skönt när man gjort det. Skumt.

image63

Bildbevis på att det faktiskt är sol i Göteborg ibland! Och sån sjukt skön bild :D!

"All the five horisons revolved around her soul..."

Kommentarer
Postat av: Matilda

Shit så härligt det ser ut:)

2008-04-09 @ 17:06:23
Postat av: Remina

Haha! JA, bilden är underbar :)
Hunden var typ så söt att man kunde dött!

2008-04-10 @ 21:32:18
URL: http://remini.blogg.se
Postat av: Remina

Haha! JA, bilden är underbar :)
Hunden var typ så söt att man kunde dött!

2008-04-10 @ 21:32:37
URL: http://remini.blogg.se
Postat av: Remina

Lätt att jag är :) Blogg is the shit. Jadå, jag hade jätte trevligt igår. Alltid gött å dega med sköna människor och film. Hoppas du hade det med?
Hörde att det gick lite vilt till? ;)

Puss!

2008-04-12 @ 21:55:19
URL: http://remini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0