13:e augusti - datorernas konspiration...

Jag har verkligen börjat tro att världens alla datorer har börjat konspirera emot mig. Eller i alla fall de två som är uppdelade hos mor och far. Den hos mamma bestämde sig för att krascha och den hos pappa vill i princip aldrig fungera som den ska. Varför drabbar detta öde mig? Just precis nu buggar den självklart också. Ska bli spännande att se om det jag skrivit här kommer att dyka upp på bloggen, eller om datorn helt enkelt bestämmer sig för att jävlas lite mer och helt enkelt radera alltihop. Ingetdera skulle förvåna mig.

Kommentarer
Postat av: Remina

hahaha! tänk dig en dator som buggar :D

2008-08-13 @ 20:42:06
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aha, vad spännande! Antar att det är pizzerian som slår på stort namn? Haha :) Får väl se vad som händer, möjligheten finns att vi tittar förbi :) Det är ju ändå i Partille, och typ tio minuter hemifrån! Lycka till, ha det jättebra, ses säkert snart! Kramar

2008-08-13 @ 23:46:32
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0