22:e augusti - jag kom inte på något fyndigt

Här sitter jag, lyssnar på musik och väntar på att åka till Skåne tillsammans med Totte, för att hälsa på Matilda. För er som inte vet vilka dessa människor är... synd.

Jag har kommit fram till att jag vill göra allt. Och egentligen har jag i princip hur mycket tid som helst, men inget får krocka och så kostar allt en massa pengar. Jag har nu köpt inspelningsutrustning och en ny dator vilket gick på sammanlagt trettontusen. Men det är värt det, ska bli sjukt roligt att kunna spela in mina låtar.
Sen skall jag självklart fortsätta med jazzdansen. Tusen kronor dit. Jag har även hittat möjlighet att dansa Lindy Hop och det vill man ju verkligen inte gå miste om! Dessutom hade jag tänkt fortsätta med teatern och eftersom jag inte kunde välja om jag ville hålla på med musikalteater eller improvisationsteater kommer det antagligen bli båda.
Dessutom håller jag på med körkortet, skall göra högskoleprovet och sen vill man ju kunna leva lite med att gå ut ibland på helgerna. Hah, jag borde vara utfattig men på något underligt vänster är jag inte det. Men jag arbetar på det. Tydligen.


Kommentarer
Postat av: Remina

Haha! Ja, det enda som fattas nu i ditt liv är att börja bodypumpa ;)

2008-08-22 @ 19:32:51
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Karin

Nej posten är bra. Citymail är ondska i sin renaste form dock! Det är inte så många bildistrikt, många med körkort men väldigt få som har bil. Två-tre gånger i månaden kör man en eftermiddagstur dock, då är det bil och den ska jag börja köra nu när jag skrivit på för heltid! allt bra eller? :)

2008-08-24 @ 01:03:41
URL: http://kaorins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0