13:e Januari


Vad dåligt jag har skött mitt bloggskrivande... Nästan så jag skäms lite :O. Men inte så mycket...

Det har faktiskt inte hänt så mycket, varit i skolan onsdag, torsdag, fredag. Det har ju sin charm det också, men det är lättare att berätta om roliga grejer som hänt samma kväll, än fyra dagar senare :P.
Så jag har faktiskt inga spännande historier om skolan för tillfället... Jag har ju bott hos mamma vilket är internet-fri zon, så därför har jag inte haft någon möjlighet att blogga något.

Men i fredags åkte jag hem till far, som var borta i USA och så passade jag på att dra ihop ett litet gäng så att vi kunde spela Risk - och detta höll vi på me i fyra timmar medan aggresionerna kastades hit och dit. Tror inte det finns något spel som lockar fram så mycket ilska som Risk, men det är ändå sjukt roligt att spela.

Sedan blev det i alla fall lördag... som jag inte är helt säker på vad jag ägnade tiden åt. Mest skolarbete tror jag faktiskt, sen ringde Johan och frågade ifall jag skulle hänga med på bio. Visst, det kunde jag väl sa jag. Så ringer han en och en halv timma senare igen: "Kan du boka biljetterna?" Mhmm, ja det kunde jag väl efter lite övertalning. Sen ringer han igen: "Totte, Jeppe och Bullen bangade, så det blir du, jag, Sandra och Becky."
Jaha okej, jaja, det blir väl bra.
Sen ringer Becky ungefär en timma innan vi ska vara på Bergakungen: "Eh, Hammar ringde och sa: "tyvärr vi stjäl Johan från er" eftersom Johan helt plötsligt hade träffat på Hammar som frågade om han skulle med på fest och det gick Johan med på"                EEEEEEEEEEEH, JAHA?!
Det var sista gången jag någonsin gick med på bio om det är Johan som frågar! Jaja, men jag, Becky och Sandra hade trevligt ändå :), vi såg Förtrollad, som var riktigt sådär Disney-mysig :). Och sen fick jag skjuts hem av Sandra, så vi klarade oss fint utan grabbarna, men dålig stil ändå.

Jaja, när vi sett den var det sovdags och nu är det söndag, då jag suttit med skolarbete hela dagen och ikväll ska jag ha yoga och sen blir det familjemiddag som vanligt på söndagar :). Så snacka om slapp helg, men det är trevligt :). Nu skall jag gå och äta lunch och antagligen titta på lite House på kanal +    :D.

Ooh, jag ska få låna hela säsong 2 av scrubs utav Sara också när hon lämnar tillbaka min säsong 1 ^^. Så det skall också bli mys :).

Och nu har jag även lyckats införskaffa lite bilder från nyår, så jag skall passa på att lägga in några här :).

  

Det blev en varsin posAR bild på Matilda och mig från nyår

Hasta la vista :).

Kommentarer
Postat av: matilda

Hahha, the best picture you could find:P? hehe nä meen skämt och sido. Roligt att få läsa ett blogginlägg igen. Hur går det med TV:n förresten:P? Är lilla mu värsta återhämtningsstället nu utan varken data eller tv:P? Bara tre veckor kvar nu!!! PUSSSS

2008-01-13 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0