25:e Januari


Japp, 25:e januari idag, vilket även är en fredag!

Igår var det Sticky med Remina och Sandra :). Det var inte så mycket folk där på en torsdag, när det inte var top-floor, men det var trevligt ändå ^^.
Först kom vi in gratis, eftersom vi gick in innan klockan nio (jag får för mig att klockan var kanske 20:55 eller något :P), sedan var det dessutom Happy Hour ^^. Aah, Happy Hour är härligt alltså!
Bad bartendern fixa någon drink till mig, vilken som helst och det gjorde han snabbt, och den var så sjuuuukt god! Kostade mig bara 33 :- dessutom, eftersom det som sagt var Happy Hour, så jag var riktigt nöjd.
Sedan såg vi en kille i baren som var så sjukt lik Poya i min klass, att vi var övertygade om att de var besläktade.
(Vilket det visade sig att det inte var när vi frågade honom lite senare på kvällen, men det visade sig att han faktiskt kände Poya i alla fall, och den kompis han hade med sig hette dessutom också Poya!)

Vi lyckades få tag på ett bord att sitta vid och där satt vi och snackade en stund. När det var dags att köpa en ny drink fick vi syn på att några f.d. NS3:or också var där, så dem gick vi fram och hälsade på.
Sedan spenderade vi resten av kvällen med att prata med dem, vilket var trevligt, men vi gick hem rätt så tidigt.
 
Jag var lite oroad över det faktum att mina pengar har börjat sina en aning, men jag bad att få låna en hundring av mor, och den spenderade jag inte hela, så jag kom undan billigt :D. I själva verket tjänade jag pengar på att gå ut igår ^^! Men så ska jag ut idag också, med massa annat folk, vad jag har förstått så är det i princip bara tjejer.
Vi ska nämligen fira att Alexandra fyller 18 och ett halvt! Haha, mest en ursäkt till att ha fest och sedan gå ut misstänker jag, men en ursäkt lika bra som någon annan ;).

Sedan ville Mathilda att vi skulle dra ut imorgon också...! Haha, jag vet inte hur jag kommer känna mig när den här helgen väl är över alltså, men nåja, det är roligt att man har mycket folk som vill att man ska hänga med ut med dem ^^. Hade varit tråkigt om det var tvärt om!
Och sedan är det revyfesten nästa lördag, och efter det Hemsedal en vecka! Det är verkligen tur att man får studiebidrag nästa vecka, annars skulle jag vara lite småkörd tror jag!

Ikväll är det en timmas spinning igen i alla fall, börjar bli dags att sticka dit snart! Och imorrn har jag både min första danslektion i jazzdans och därefter ska jag rida på tok-Trident. På söndag är det yoga och familjemiddag och på måndag ska jag ha min första sånglektion. Busy weekend kan man ju säga! Dessutom har jag nu fått hem hela tredje säsongen av Scrubs samt de tre filmerna för 99 :- som jag beställde från CDON. 
Åh, vad jag känner för att bara ligga och mysa vid teven ikväll egentligen, menmen, har man lovat någon så har man, och det blir säkert jätteroligt bara jag kommer igång lite!

Det är det som spinningen ska fixa ;).

image37

Såhär ser Vasaplatsen ut när det är mörkt... i alla fall när man darrar på handen när man ska försöka ta kort :D

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: matilda

haha bra att du bloggar kl 6 på morgonen morisng:) det gillar vi!

2008-01-26 @ 16:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0