4:e januari - the real thing


Okej, så det är egentligen femte, men vem bryr sig?

Idag har jag, Mathilda, Daniel, Totte och Jesper varit ute. Det var riktigt trevligt :D. Först var vi på Wish, som är sånt sjuuukt fjortisställe, men okej, i trevligt sällskap fungerar allt...
Det var i alla fall gratis inträde och 3 för 1 i baren. Tyvärr bara på cider och öl, men nåja, det fick duga. Vi drack lite och dansade lite grann där.
Totte strulade med någon fjortistjej som verkligen såg sådääääär ut :P, och vi andra fick oss ett gott skratt :).
Sedan drog jag och Mathilda vidare till Golden Days där vi helt otippat träffade på Mimmi!
Men gänget och jag köpte en drink på Happy Hour och satt och fyllesnackade, det var trevligt. Jag är fortfarande full, så om jag skriver konstigt eller osammanhängande så kan det vara därför...

Nej fy fan, det är inte värt att sitta här och skriva... Jag är trött och Mathilda ska sova över, så nu får det räcka. Imorrn ska jag rida igen, på tokiga Trident.

image10

Där är han, söt men tokig. Jag får skriva mer imorrn när jag inte är full längre :).

Kommentarer
Postat av: matilda

hahah bra sofia bra! har du blivit så blogg-tokig att du tom måste skriva på nätterna när du kommer hem:P?

2008-01-05 @ 15:59:15
Postat av: Morsing

Haha, ja, det verkar vara så pass :P. Illa alltså, illa.

2008-01-05 @ 18:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0