5:e januari (2008) -



Haha, att "fylleblogga" kändes som "a good idea at the time". Men när jag läste det idag verkade jag inte speciellt full när jag skrev det tror jag. 

Jaja, det var en ganska korrekt beskrivning av kvällen i alla fall. Jag hade i alla fall riktigt kul och jag tror de andra hade det också :). 

Idag blir det Risk tror jag. Om vi lyckas få tag på Johan. Egentligen skulle vi ha spelat hemma hos Mathilda som fick Risk i julklapp, men sedan blev hennes syster tydligen jättesjuk, så då fungerade det inte att vi kom dit. Men Johan har ju också Risk hemma, så lyckas vi bara få tag på honom så ska det nog lösa sig. 

Usch vad det känns tråkigt ändå att det är mindre än en vecka kvar tills skolan börjar... Jag har verkligen njutit av att ha jullov. Fast å andra sidan har jag ju bara ett halvår kvar nu... Det ska bli roligt att ta studenten :D, men också lite tråkigt faktiskt. Man kommer sakna alla konserterna och gemenskapen med folk som man kanske aldrig mer kommer träffa när man väl slutat skolan. Men det positiva överväger det negativa dock :).

På måndag ska jag jobba igen också... Det kan vara lite tråk, men det är mycket att göra, så tiden kommer nog gå ganska fort skulle jag tro. Och så får jag pengar för det också dessutom, så det är ju helt klart värt det! Borde börja spara pengar nu så jag kan åka till San Diego i höst... Och jag borde börja kolla upp broschyrer och allt sånt om hur jag ska göra osv så att det verkligen blir av och jag får plats och så.
Jaja, det får nästan bli ett senare problem ändå... Just nu ska jag bara njuta av resten av mitt jullov :).

Tidigare idag var jag som sagt ute och red i alla fall... Det var verkligen SVINKALLT!! Men det var roligt som vanligt, även fast hästen var tokig  - också som vanligt. Framförallt nu när det var så kallt och blåste så mycket!
Sen var det bussen hem från Mölndals bro som gällde och då blev jag verkligen genomfrusen in i märg och ben, så till och med nu när jag kommit hem och tagit ett varmt bad, så fryser jag fortfarande!

Menmen nu ringde Totte och sa att jag skulle vara hos Johan klockan åtta för han hade tydligen fått tag på honom, så börjar bli dags att göra allt jag ska göra då... bland annat torktumla min tvätt, kolla upp busstider på västtrafik kanske äta lite mat... So much to do, so little time!

image11

Självklart får jag inte glömma en bild... Denna gång är det hela Hemsedals-gänget :). Underbaraste skidresan jag någonsin varit på! Snart är det dags igen :).

Kommentarer
Postat av: matilda

wiiie:) hemsedal!! jag längtar ihjäl mig nästan!

2008-01-06 @ 13:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0