7:e januari - Overkligt trött...


Det är en sann benämning på hur jag känner mig just nu...

Ja, jag gick och la mig vid halv elva, men inte innebar det att jag kunde somna då! Jag vred och vände och vred och vände igen, och det var inte skönt hur jag än låg och jag försökte lyssna på mp3, för det brukar alltid göra mig trött, men inget fungerade...
Vid tvåtiden tror jag i alla fall att jag till slut slocknade av, för att behöva gå upp igen vid halv fem... Har alltså sovit två och en halv timma inatt, ätit mjölk och flingor till frukost vid samma tid, sedan inte ätit något mer förrän det äntligen blev lunch vid halv tolv ungefär...

Imorrn ska jag också jobba, men denna gången bör jag inte ha några problem med att somna direkt :P. Å andra sidan ska jag upp ännu tidigare då, eftersom jag ska ha manusmöte imorrn och alltså måste gå från jobbet vid lunch... Men det är ganska skönt också, då har man hela dagen framför sig sedan.
Idag jobbade jag i elva och en halv timma... Jag orkar inte ens skriva om det, jobbigt var det. Orkar inte skriva något långt idag heller, för jag måste snart sova...
Haha, vilken sovmorgon det kommer bli att börja skolan sedan! Och vad enkelt det kommer kännas! Skolan går man ju likso bara i i allra mest 6 timmar! Det är ju ingenting egentligen. Jag tror inte jag går så mycket en enda dag. Det kommer nästan bli som ett lov efter jobbet :). Men bara nästan! Jag kommer nog vara trött på skolan om en vecka ändå!

Nej, nu ska jag ta och sova igen mig lite. Som svar till Matilda: "yup, jag lyckades faktiskt ta mig upp... får hoppas det funkar lika bra imorrn också!"

Puss o kram everybody! ^^



Hammar i sitt fina röda pannband som Mathilda sydde åt honom :)! Det hade han hela veckan förra året, hoppas han har det detta året också ^^.

Kommentarer
Postat av: matilda

hahah bra gjort morsing! och så jälva snygg bild på hammar1 vi måste verkligen uppmana honom att ha på sig det i år igen:P

2008-01-08 @ 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0